Monday 23 January 2012

Kamilla muffin díszei




Nem maradhathatnak  szó nélkül Kamilla ( mellesleg 4 éves) muffin díszei. Éppen a sütögetös kellékeimet rendezgettem, amikor meglátott egy szülinapi sapkát ábrázoló beszúrható muffin díszt. Rögtön színest ragadott, és legyártott néhány általa megálmodott díszt. Én már csak akkor csatlakoztam, amikor fogpiszkálót kért. 
- Minek?  - Kérdeztem.
-Hát ráragasztani a muffin díszeimet!- válaszolta.
Szépen kivágta a formákat, és (egyedül) a fogpiszkálókra ragasztotta.
Nekem már csak annyi dolgom volt, hogy 30 perc alatt megsüssem a kedvenc sütijét.
Ez olyan gyors és egyszerü, hogy érdemes megjegyezni:

Hozzávalók:
Száraz anyagok:
150 g cukor
150 g liszt
1 csapott kk. szódabikarbóna
1 púpozott kk. sütöpor
2 ek. kakaó
Nedves anyagok:
80 ml olaj
150 ml natúr joghurt
2 tojás

Összekeverjük egy tálban a száraz anyagokat.
Egy másik kis tálban a nedves hozzávalókat.
Végül pedig a nedves anyagok keverékét a szárazakhoz öntjük, és jól elkeverjük. Csak mint a nokedli tésztát, nem kell habosítani-verni!
Muffinpapírral bélelt tepsibe kanalazzuk és 190 fokon kb 25 -30 perc alatt készre sütjük.
Málnalekvárral a legfinomabb.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...