Saturday 26 January 2013

Vonat

A Star Wars -kekszek népszerüsége ugyancsak meglepett. Nem az elsö eset, hogy az általam szerelmesen-lelkesen szuper adu-ásznak gondolt valami nulla érzelmi reakcióval végzi a publikum köreiben. Hát ez a kis szerkezet alább hasonlóképpen járt. Valahogy sokaknak tetszett.. Hát nem tudom..Nem vagyok egy formatorta-fun, de soha ne mondd hogy soha!! És bár nem látszik rajta- és én is csak nehezen hiszem el, de nettó 12 munkaóra volt a díszítése.
Papírból is elkészítettem a méretarányok miatt, ám kis csaláshoz kellett folyamodni, mert a kb 40 cm hosszú vonat ezek alapján kb. 8 cm magas kellett hogy legyen. Ezt a giliszta effektust azért el akartam kerülni, igy kicsit a szemmértékemre hagyatkoztam. Szerencsére a belseje idötálló(bb) vajas kevert tészte volt, kakaós foltokkal, némi meggyszemekkel és darabolt dióval. Néhány száz kilométert utazott, hogy jól meglepje a szülinapost.Aki annyira meglepödött, hogy fel sem vágta...
éés már rendeltek is egy bugger -tortát (valami kanalas rakodó :-(  ) ennyit Maggie Austinröl és az ö fodros tortácskáiról...



A vázlat és számok-számok -számok....



2 comments:

Dina said...

Eszméletlen jó lett! Nagyon ügyi vagy! :)

Zaubertorten said...

köszönöm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...